Dni Stalowej Woli – Informacje organizacyjne

Zbliżają się majowe imprezy z okazji Dni Stalowej Woli, chcemy w związku z tym przekazać Państwu garść informacji organizacyjnych aby czas spędzony na Placu Piłsudskiego upłynął miło i bezpiecznie.

PRZYGOTOWANIA DO IMPREZY – PARKOWANIE

Ponieważ impreza musi być przygotowana długo przed jej rozpoczęciem, bardzo prosimy o usunięcie pojazdów w przeddzień imprezy z Placu Piłsudskiego (parkingi po obu stronach ul. 1-go Sierpnia oraz wokół MDK i przy Urzędzie Pracy od str. ul. Dmowskiego) z uwagi na umiejscowienie na nich urządzeń wesołego miasteczka, punktów cateringowych oraz pojazdów obsługi. Ul. 1-go Sierpnia będzie zamknięta dla ruchu kołowego w sposób ciągły od dn. 1 do 3 maja br. Pojazdy, które znajdą się na terenie imprezy w momencie jej rozpoczęcia zostaną usunięte. Jeśli wybieracie się Państwo na imprezy samochodem – parkując pojazd prosimy pamiętać by nie stwarzał on zagrożenia dla innych użytkowników drogi oraz nie tarasował przejazdu dla służb ratunkowych i mieszkańców bloków i posesji w sąsiedztwie Placu Piłsudskiego.

SCENY

Podczas imprez działać będą dwie sceny plenerowe, na których odbywać się będą koncerty i występy, zgodnie z programem Dni Stalowej Woli. Scena główna umiejscowiona będzie przed wejściem głównym do MDK zaś boczna – na tarasie MDK od strony fontanny. Podczas Dni Stalowej Woli budynek MDK będzie zamknięty dla Publiczności, wyjątek stanowi 3 maja – w tym dniu w sali widowiskowej MDK odbędzie się uroczysta sesja Rady Miejskiej (wejście wyłącznie bocznymi drzwiami od str. ul. Kilińskiego). Jak w ubiegłych latach przy scenie głównej zainstalowane będą telebimy na których transmitowane będą wieczorne koncerty gwiazd. Dodatkowy telebim zamontowany będzie przy bocznej scenie.

SŁUŻBY PORZĄDKOWE I MEDYCZNE

Za bezpieczeństwo na terenie imprezy odpowiada firma “Karabela”, która w razie potrzeby ma prawo interwencji. Liczymy oczywiście, że do takich sytuacji nie dojdzie, gdyby jednak była potrzebna – pracownicy “Karabeli” są do dyspozycji.

Ambulans wraz z obsługą medyczną będzie umiejscowiony w okolicach przystanku MKS po stronie MDK, ratownicy medyczni będą również patrolować teren imprezy pieszo. W razie potrzeby prosimy zgłaszać się bezpośrednio do ratowników.

TOALETY

Toalety umiejscowione będą na skwerze pomiędzy budynkiem Policji a drewnianymi pawilonami handlowymi na Placu Piłsudskiego. Przewidziane są również toalety dla osób niepełnosprawnych.

KONTENERY NA ODPADY

Na Placu Piłsudskiego ustawione będą przez pracowników MZK kontenery na śmieci i odpadki – prosimy o utrzymanie ładu i porządku na terenie imprezy.

TEREN IMPREZY MASOWEJ

Na terenie imprezy masowej obowiązuje bezwzględny zakaz sprzedaży i spożywania napojów alkoholowych. Teren ten oznaczony jest na planie graficznym kolorem żółtym. Zakaz egzekwowany będzie przez pracowników ochrony. Podczas koncertów gwiazd wieczoru zabroniona jest też rejestracja audiowizualna na profesjonalnych nośnikach (nie dotyczy telefonów komórkowych).

DSW 2015 Teren imprezy masowej oznaczony kolorem żółtym

CATERING

Na terenie imprezy działać będą punkty handlowe i gastronomiczne oraz usługowe. Catering zapewnia firma “Węglomix” z Pobierowa, która uzyskała zezwolenia Sanepidu oraz zezwolenie na handel piwem poza terenem imprezy masowej. Punkt czerpalny wody pitnej dla potrzeb gastronomii oraz toalety dla osób prowadzących obrót żywnością umieszczone są w budynku MDK.

BIURO ORGANIZACYJNE

Biuro organizacyjne imprezy znajduje się w budynku MDK na parterze (boczne wejście od str. fontanny). Tam też znajduje się dokumentacja związana z imprezą masową (“Regulamin terenu imprezy masowej”, “Regulamin organizacyjny imprezy” oraz “Instrukcja postępowania w przypadku powstania pożaru”).



Mapa Dojazdu

Napisz do nas



Przepisz kod antyspamowy: captcha